خواندنی و سرگرم کننده

مطالب خواندنی و سرگرم کننده

خواندنی و سرگرم کننده

مطالب خواندنی و سرگرم کننده

بسمه تعالی
سلام من در این سایت مطالب و تصاویری رو قرار میدم که امیدوارم از آنها لذت ببرید

بایگانی

آرزو و واقعیت

شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۴۷ ب.ظ

دوست دارم پرنده باشم

رها شوم

به دور دست ها پرواز کنم

خدا را از نزدیک احساس کنم

به خورشید سلام کنم

انگاه که نور فروزانش

همه جارا فرا می گیرد 

از میان ابر های پنبه ای عبور کنم

دوست دارم پرنده باشم

ولی به دور از طوفان

به دور از گزند صیادان

دوست دارم سفر کنم 

جایی که ندیده باشم

کودکانی  را ببینم 

که دور از نگرانی

به اینطرف و ان طرف می دوند

دوست دارم پرنده باشم 

تا دنیا را از بالا نگاه کنم

اینگونه دنیا را زیبا تر می بینم

دوست دارم پرنده باشم

اواز  چه چه سر دهم 

به امید انکه

صدایم به کسی ارامش دهد 

به امید انکه کودکی 

از صدای اواز من از خواب برخیزد

نه اینکه صدایم کسی را ازار دهد

پرنده زیباست 

صدای خوشی دارد

پرواز می کند 

و خیلی چیز های دیگر

که از ان بی خبرم

ولی خدایم مرا اینگونه افرید

از گل وخاک

سپس به من جان داد

و مرا در دنیا قرار داد

تا در ان رشد کنم

وبه این مرحله برسم

که اکنون در ان قرار دارم

خودم را همان گونه که افریده شدم

دوست دارم و خدا را شکر می کنم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۳۰
کوثر ابیض نژاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی